23Ιούνιος2026

Βρίσκεστε εδώ: Πρωτοσέλιδο | Πολιτική | Ανδρέας Νικολακόπουλος: «Το Φθινόπωρο ο διαγωνισμός για τις Κοινωνικές Κατοικίες στον Πύργο»

Πολιτική επικαιρότητα ενημέρωση για ότι λένε και κάνουν οι πολιτικοί στην Ελλάδα

Ανδρέας Νικολακόπουλος: «Το Φθινόπωρο ο διαγωνισμός για τις Κοινωνικές Κατοικίες στον Πύργο»

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΜΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΗΛΕΙΑΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΓΗΣΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ …

  • ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΤΕΓΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑμΕΑ ΤΟΥ ΚΕΠΕΠ ΛΕΧΑΙΝΩΝ
  • Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΛΕΧΑΙΝΑ ΣΕ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ

Σημαντικά θέματα που αφορούν την Ηλεία και τις τοπικές κοινωνίες μας, συζήτησαν κατά την συνάντησή τους, η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου και ο τ. Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Βουλευτής Ηλείας, Ανδρέας Νικολακόπουλος.

Κατά την συνάντηση που έγινε μετά από σχετική πρωτοβουλία του κ. Νικολακόπουλου και είχε σκοπό την ενημέρωση αλλά και την διατύπωση προτάσεων επί συγκεκριμένων θεμάτων, αναπτύχθηκε το ζήτημα της ανέγερσης Εργατικών Κατοικιών στην Ηλεία, καθώς ο Νομός μας είναι στους πρώτους που επιλέχθηκαν για την δημιουργία τους .

Ειδικότερα στο πρόγραμμα «Κοινωνική Αντιπαροχή» και σε πρώτη φάση η επιλογή για Νέες Εργατικές Κατοικίες, αφορά μόνο σε τέσσερες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα τον Πύργο την Καλαμάτα, την Λάρισα και την Παιανία.

Ο Ηλείος Βουλευτής αφού ευχαρίστησε την Υπουργό, τόνισε ότι πρόκειται για μια πολύ σπουδαία απόφαση που θα αποδειχθεί ευεργετική για αρκετούς συνανθρώπους μας θα δώσει «απάντηση» στο στεγαστικό πρόβλημα και θα βοηθήσει ακόμη και στην αποκλιμάκωση των τιμών στην αγορά κτιρίων.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Σύμφωνα με την ενημέρωση και από την κα Μιχαηλίδου, οι Κοινωνικές Κατοικίες προβλέπουν 130 διαμερίσματα εκ των οποίων τα 50 θα παραχωρηθούν μέσω κριτηρίων σε νέους, σε ΑμΕΑ, σε πολύτεκνους και τρίτεκνους, σε μονογονεϊκές οικογένειες κ.α.

Ο διαγωνισμός για τον ανάδοχο κατασκευής των Κοινωνικών Κατοικιών θα γίνει σύντομα, πιθανότατα μέσα στο Φθινόπωρο, ενώ για τον Πύργο έχει γίνει γνωστή και η έκταση, στη τοποθεσία «Πλαμαντούρα» στην βορειοανατολική πλευρά της πόλης.

Να σημειωθεί ότι αυτού του τύπου στέγαση για πολίτες και ευάλωτες οικογένειες που κατασκευάζονταν από τον άλλοτε ΟΕΚ (Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας) αν και είχε κάνει έντονη την παρουσία της στο μακρινό παρελθόν έλλειπε πλέον από την περιοχή εδώ και πολύ καιρό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, οι τελευταίες Εργατικές Κατοικίες που κατασκευάσθηκαν στην περιοχή του Πύργου, χρονολογούνται από την δεκαετία του 1990. Έκτοτε δεν υπήρξε τέτοιο ανάλογο έργο για να έρθουν σήμερα οι Κοινωνικές Κατοικίες στον Πύργο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΤΕΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΕΑ

Στην ίδια συνάντηση, συζητήθηκε ιδιαίτερα και το θέμα της φιλοξενίας των παιδιών ΑμΕΑ από το ΚΕΠΕΠ Λεχαινών στις Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης που γίνεται σταδιακά και με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Σήμερα λειτουργούν μετά από μεγάλη προσπάθεια έξι (6) τέτοιες Στέγες που εξασφαλίζουν καλύτερες συνθήκες για την καθημερινότητα των παιδιών και παίζουν σημαντικό ρόλο στην κοινωνικοποίησή τους.

Στο ΚΕΠΕΠ βρίσκονται ακόμη 14 άτομα, για τα οποία υπάρχει επίσης μέριμνα όπως εξήγησε η Δόμνα Μιχαηλίδου, ώστε να ενταχθούν και αυτά σε Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης και να ακολουθήσουν τον δρόμο της αποϊδρυματοποίησης, πάντα με την φροντίδα εξειδικευμένου προσωπικού που και αυτό εκπαιδεύεται ανάλογα για την λειτουργία των κατοικιών που θα υποδεχθούν τους ΑμΕΑ στην αλλαγή περιβάλλοντός τους μετά τις συνθήκες του Ιδρύματος.

Ο κ. Νικολακόπουλος ζήτησε με την ευκαιρία την αξιοποίηση του προσωπικού του ΚΕΠΕΠ Λεχαινών στο πλαίσιο των αναγκών που υπάρχουν στην περιοχή στις δομές Κοινωνικής Πρόνοιας και Υγείας, αφού με τις γνώσεις και την εμπειρία τους αποτελούν πολύτιμες μονάδες στους συγκεκριμένους κλάδους.

ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ

Ο Ηλείος Βουλευτής δεν έμεινε ωστόσο μόνο εκεί, καθώς προχώρησε και στην διατύπωση και δεύτερης πρότασης προς την Υπουργό ζητώντας την μετατροπή του κτιρίου του ΚΕΠΕΠ μετά την αποϊδρυματοποίηση του συνόλου των ωφελούμενων του, σε ένα σύγχρονο Γηροκομείο για την περιοχή και το Νομό μας.

Όπως τόνισε, με μικρό κόστος αναπροσαρμογής των χώρων, το κτίριο όχι μόνο δεν θα μείνει ανενεργό αλλά άμεσα θα αξιοποιηθεί με τρόπο που επίσης θα καλύπτει κοινωνικές ανάγκες του τόπου. Άλλωστε το αίτημα για την λειτουργία Γηροκομείου είναι στην ίδια περιοχή αισθητό και αποτελεί έναν από τους στόχους των φορέων τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για μία πρόταση την οποία η κα Μιχαηλίδου είδε θετικά και θα συζητηθεί και πάλι παράλληλα με τις διαδικασίες που γίνονται εκεί για την μεταφορά των ΑμΕΑ στις Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης.

myILIAnews.gr

Ειδήσεις-Ενημέρωση από την Ηλεία, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο!