23Ιούνιος2026

Βρίσκεστε εδώ: Πρωτοσέλιδο | Πολιτική | Δήλωση της Βουλευτού Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου, για τη μεγάλη επιτυχία της Γεωργίας Δεσπολλάρη

Πολιτική επικαιρότητα ενημέρωση για ότι λένε και κάνουν οι πολιτικοί στην Ελλάδα

Δήλωση της Βουλευτού Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου, για τη μεγάλη επιτυχία της Γεωργίας Δεσπολλάρη

«Θερμά συγχαρητήρια

στην Πυργιώτισσα αθλήτρια, Γεωργία Δεσπολλάρη, για την μεγάλη επιτυχία της και την κατάκτηση δύο ασημένιων μεταλλίων στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Στίβου που διεξήχθη στο Βόλο.

Η Γεωργία, με το σπάνιο ταλέντο, το πείσμα και την αγωνιστικότητά της, μας έκανε για άλλη μια φορά όλους υπερήφανους στην Ηλεία. Η σπουδαία εμφάνισή της στο αγώνισμα των 800μ., όπου κατέλαβε τη δεύτερη θέση με τον εξαιρετικό χρόνο 2:02.14, αλλά και η δυναμική της παρουσία στη μεικτή σκυταλοδρομία 4Χ400μ. —όπου μαζί με τους συναθλητές της, Κυριάκο Τσικιλή, Βλαδίμηρο Ανδρεάδη και Ραφαηλία Γιαννουλίδου, κατέκτησαν το ασημένιο μετάλλιο με χρόνο 3:24.18— αποδεικνύουν ότι το μέλλον της ανήκει προδιαγεγραμμένο λαμπρό.

Η διπλή αυτή διάκριση αποτελεί το επιστέγασμα της σκληρής και συστηματικής της δουλειάς, της αφοσίωσής της στον αθλητισμό και του υψηλού αγωνιστικού της ήθους.

Της εύχομαι ολόψυχα υγεία, δύναμη και πάντα επιτυχίες στο δύσκολο αλλά όμορφο δρόμο του πρωταθλητισμού. Θα είμαστε πάντα δίπλα της, να καμαρώνουμε τις νίκες της που ανυψώνουν την Ηλεία και την Ελλάδα μας!»

 

myILIAnews.gr

Ειδήσεις-Ενημέρωση από την Ηλεία, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο!