26Ιούνιος2026

Βρίσκεστε εδώ: Πρωτοσέλιδο | Ηλεία | Ενίσχυση της Νοσηλευτικής Μονάδας Αμαλιάδας με νέο σύγχρονο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό μέσω του ΕΣΠΑ 2021-2027

Ηλεία Ειδήσεις-Ενημέρωση, Ηλειακά Νέα

Ενίσχυση της Νοσηλευτικής Μονάδας Αμαλιάδας με νέο σύγχρονο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό μέσω του ΕΣΠΑ 2021-2027

Η Νοσηλευτική μονάδα Αμαλιάδας

ανακοινώνει με ικανοποίηση την παραλαβή ενός υπερσύγχρονου έγχρωμου υπερηχοτομογράφου γενικής χρήσης, συνολικής αξίας 55.800 ευρώ. Η προμήθεια αυτή εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα» του ΕΣΠΑ 2021-2027, μέσω της εγκεκριμένης πράξης «Προμήθεια Βιοϊατρικού Εξοπλισμού Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας».

Τεχνικά Χαρακτηριστικά & Δυνατότητες

Ο νέος ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός αναβαθμίζει ριζικά τις διαγνωστικές δυνατότητες του νοσοκομείου, καθώς διαθέτει:

  • Υψηλή ευελιξία: Είναι τροχήλατος και σχεδιασμένος για εύκολη μετακίνηση.
  • Προηγμένη τεχνολογία: Ενσωματώνει 4 εξειδικευμένες ηχοβόλες κεφαλές.
  • Πανοραμική απεικόνιση: Προσφέρει διευρυμένο πεδίο θέασης για ακριβή διάγνωση.
  • Εξειδικευμένο λογισμικό: Καλύπτει τις ανάγκες όλων των ιατρικών ειδικοτήτων.

Πολυδύναμη Κλινική Χρήση

Λόγω του γενικού και ευέλικτου χαρακτήρα του, ο υπερηχοτομογράφος είναι κατάλληλος για ένα ευρύ φάσμα κλινικών εφαρμογών, προσφέροντας άμεση υποστήριξη σε κρίσιμους τομείς όπως: Ακτινολογικό- αγγειολογικό- καρδιολογικό –Γυναικολογικό κ.α

Δήλωση Αν.Διοικήτριας Γ.Ν. Ηλείας- Ν. Μ Αμαλιάδας

Με αφορμή την παραλαβή του νέου εξοπλισμού, η αν. Διοικήτρια κ. Μαρία Πετροπούλου δήλωσε:

«Η σημερινή παραλαβή του νέου έγχρωμου υπερηχοτομογράφου αποτελεί ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών μας. Αξιοποιώντας τα κονδύλια του ΕΣΠΑ 2021-2027 και σε στενή συνεργασία με Γενικό Νοσοκομείο Ηλείας , εξοπλίζουμε το νοσοκομείο μας με τεχνολογία αιχμής. Ο συγκεκριμένος υπέρηχος, λόγω της πολυδύναμης χρήσης του, θα ενισχύσει άμεσα πολλαπλά ιατρικά τμήματα, επιτρέποντας στους γιατρούς μας να διενεργούν ταχύτερες και ακριβέστερες διαγνώσεις. Δέσμευσή μας παραμένει η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, με επίκεντρο πάντα τον άνθρωπο και τις ανάγκες των πολιτών της Ηλείας. »

Η Αν. Διοικήτρια Γ. Ν Ηλείας – Ν. Μ Αμαλιάδας

Μαρία Πετροπούλου

myILIAnews.gr

Ειδήσεις-Ενημέρωση από την Ηλεία, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο!